lördag 18 oktober 2008

13.22: Tåget till Kph

4,5 timmars sömn borde inte vara tillräckligt, men kan jag somna om? Nej.
Kanske börjar den där irish coffeen jag drack vid tio-tiden kicka in nu.
I stället gör jag upp ett schema för dagen:

8.30–9.00
Städa och plocka undan.
9.00–11.00
Träna.
12.00–13.00
En runda på stan.
13.22
Tåget till Köpenhamn. Införskaffa x antal danska magasin, kolla upp restaurangen som jag eventuellt ska till nästa fredag och lämna tillbaka Hannes nycklar.
18.30
Tillbaka till Malmö. En sväng inom Challe för att lämna tillbaka hennes bok om kulturstudier som jag inte ens använde mig av inför Peter Geenaway-intervjun.
19.30
Ringa Anna. Utgång?

2 kommentarer:

thecokebadger sa...

Har du intervjuat Greenaway??
I samband med Fantastisk Filmfestival i Lund??

p & k

Katarina sa...

Jodå, trevlig man, men kanske lite ivrig att upprepa sitt budskap "filmen är död".

Känns inte så radikalt 5 år senare, och i så fall, varför fortsätter han att göra film??