söndag 19 oktober 2008

Bob pratar snusk

Jag är så glad att det inte bara är jag som kollar jobbmejlen under helgen, har fått svar både från kulturnämnden och radioteaterchefen i Malmö (visserligen ett ganska bitskt sådant).

Nu kan jag börja jobba direkt på måndag morgon och slipper sitta och rulla tummarna tills tjänstemännen som drog på afterwork (gör tjänstemän sådant?) halv fyra i fredags har hunnit ikapp.

Nej just det, jag ska ju utöka jakten på Bob Hansson. Exil-helsingborgaren släpper album med låttitlar som "Bob pratar sex" och "Sädesceller". Han verkar må prima efter uppbrottet med Nour.

Behöver jag tillägga att jag fortfarande inte har vågat lyssna på skivan?

4 kommentarer:

Pollyester sa...

"Favorit film just nu: Into the wild"
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
ALASKA!

Någon gång skall jag dit. Någon gång... typ när jag är 64 år.

Föresten har du jobb nu? I sådan fall: Grattis!

Trivs du i Palms lägenhet?

Katarina sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Katarina sa...

Och där diskvalificerade du dej själv från inflyttningsfesten...

Pollyester sa...

Inflyttningsfest? Har inte du bott där i typ hundra år? Jag är glad att jag iaf var inbjuden från första början.

Ha det fint!